Kahvitupa
Riihimäen mielenterveysyhdistys / vertaiskahvila

Riihimäen MT-yhdistys ry                          Öllerinkatu 5   11130 Riihimäki                  riihimäen.mt-yhdistys@gmail.com                                                                                Puheenjohtaja Raine Selin          gsm: 040 831 5514                                                                                                        Kahvituvan gsm: 0408430451

Tietoa yhdistyksestä

Riihimäen MT-yhdistys on Riihimäellä toimiva vuonna 1985 perustettu Mielenterveyden keskusliiton jäsenyhdistys. Jäseniä yhdistyksessä on n. 140.

Jäseneksi

Riihimäen MT-yhdistyksen jäseneksi voit liittyä kahvituvalla täyttämällä liittymislomakkeen kahvituvalla Öllerinkatu 5.

Jäsenmaksu on 12 € / vuosi (tilanne 2018).

Jäsenetuihin kuuluu mm.:

• Osallistumisoikeus yhdistyksen retkiin ja tapahtumiin pienellä omavastuuosuudella
  • Torstaisin järjestettävään vesijumppaan Riihimäen uimahallissa.
  • Mielenterveyden keskusliiton julkaisema Revanssi- lehti neljä kertaa vuodessa.
  • Yhdistyksen jäsentiedote postitetaan jäsenille kolme kertaa vuodessa.

Mielenterveyskuntoutuja

Tervetuloa kahvituvalle!

Yhdistyksen Kahvituvalla on mahdollisuus omaehtoiseen lautapelien pelaamiseen. Kokemusasiantuntija Norbert Kelzenberg on myös tavattavissa sopimuksen mukaan. Kahvitupa on avoinna ma-ke 12-15,          pe 12-15 ja la 10-13. Kahvitupa sijaitsee osoitteessa Öllerinkatu 5, 11130 RIIHIMÄKI.

Kahvituvan yhteisöä sitoo vaitiolovelvollisuus, eli yhdistystoiminnan puitteissa tietoon tulevia muiden henkilöiden henkilökohtaisia asioita ei puhuta yhteisön ulkopuolella. Kahvituvalla saa olla oma itsensä, mutta muiden huomiointi ja hyvä käytös on syytä pitää mielessä.

Tule rohkeasti tutustumaan, samalla saat tervetuliaisiksi ensimmäisen kahvikupillisen maksutta.

Yhteistyöverkostot

Riihimäen MT-yhdistys ry toimii yhteistyössä Riihimäen psykiatrian poliklinikan, psykiatrisen työtoiminnan ja Riihimäen seurakunnan kanssa.