Kahvitupa
Riihimäen mielenterveysyhdistys / vertaiskahvila

Riihimäen MT-yhdistys ry                          Öllerinkatu 5   11130 Riihimäki                  riihimäen.mt-yhdistys@gmail.com                                                                                Puheenjohtaja Raine Selin          gsm: 040 831 5514                                                                                                        Rahaston- ja jäsenrekisterinhoitaja, koulutettu kokemusasiantuntija           Joni Koskinen gsm: 0408430451

jonikoskinen.message@gmail.com

Tietoa yhdistyksestä

Riihimäen MT-yhdistys on Riihimäellä toimiva vuonna 1985 perustettu Mielenterveyden keskusliiton jäsenyhdistys. Jäseniä yhdistyksessä on n. 140.

Jäseneksi

Riihimäen MT-yhdistyksen jäseneksi voit liittyä kahvituvalla täyttämällä jäseneksiliittymislomakkeen. Jäsenmaksu on 12 € / vuosi. ja jäsenetuihin kuuluu osallistumisoikeus yhdistyksen retkiin pienellä omavastuuosuudella ja torstaiseen vesijumppaan Riihimäen uimahallissa. Lisäksi mielenterveyden keskusliiton julkaisema Revanssi- lehti on jäsenetu kotiin kannettuna neljä kertaa vuodessa. Yhdistyksen jäsentiedote postitetaan jäsenille kolme kertaa vuodessa.

Mielenterveyskuntoutuja

Tervetuloa kahvituvalle!

Yhdistyksen Kahvituvalla on mahdollisuus omaehtoiseen lautapelien pelaamiseen. Maanantaisin on toistaiseksi tarjolla keittolounas hintaan 2e, myös mukaan. Kokemusasiantuntija Joni Koskinen on myös tavattavissa sopimuksen mukaan. Kahvitupa on avoinna ma-ke 12-15,          pe 12-15 ja la 10-13. Kahvitupa sijaitsee osoitteessa Öllerinkatu 5, 11130 RIIHIMÄKI.

Kahvituvan yhteisöä sitoo vaitiolovelvollisuus, eli yhdistystoiminnan puitteissa tietoon tulevia muiden henkilöiden henkilökohtaisia asioita ei puhuta yhteisön ulkopuolella. Kahvituvalla saa olla oma itsensä, mutta muiden huomiointi ja hyvä käytös on syytä pitää mielessä.

Tule rohkeasti tutustumaan, samalla saat tervetuliaisiksi ensimmäisen kahvikupillisen maksutta.

Yhteistyöverkostot

Riihimäen MT-yhdistys ry toimii yhteistyössä Riihimäen psykiatrian poliklinikan, psykiatrisen työtoiminnan ja Riihimäen seurakunnan kanssa.