Talvi ja kevät 2019

Vesijumppa (MT-yhdistyksen jäsenille maksuton), Riihimäen uimahallissa torstaisin klo 11.30-12.30. Vetäjä Tarja Toivonen, varalla Petri Kärkkäinen. Kiinnostuneet saavat uimalakortin Raine Seliniltä.

Urheilutalon kuntosali on MT-yhdistyksen jäsenten käytettävissä sunnuntaisin klo 12.30-14.00. Omatoiminen ohjelma.

Esitelmä eläkeläisten kuntoutusmahdollisuuksista keskiviikkona 6.2.2019 klo 12-14. Esitelmöijänä kuntoutusohjaaja Heli Vienonen psykiatrian poliklinikalta. Tervetuloa!

Yhdistyksen sääntömääräinen kevätkokous pidetään lauantaina 30.3.2019 alkaen klo 11 Kahvituvalla, Öllerinkatu 5. Kahvitarjoilu, tervetuloa!

Jäsenmaksujen eräpäivä on 15.2.2019. Maksettaessa on ehdottomasti käytettävä viitenumeroa!

Kylpyläretki Forssan Vesihelmeen keskiviikkona 6.3.2019. Ilmoittautuminen keskiviikkoon 20.2.2019 mennessä Kahvituvalle. Omavastuu 10€ on maksettava ilmoittautumisen yhteydessä. Retkelle lähdetään klo 9.00 vanhalta linja-autoasemalta. Olethan paikalla hyvissä ajoin!

Suuret unelmat, pienet askeleet-kurssi Hotelli Seurahuoneella, Hämeenkatu 29. Kurssiajat: 12.-13.3., 19.-20.3., 26.-27.3., 14.-15.5. ja 21.-22.5. klo 10-15. Ohjaajat: Terhi Kimmelma-Paajanen, Paula Paloheimo ja vertaisohjaaja Mielenterveyden keskusliitosta. Kurssipäivinä tarjotaan lounas ja kahvit. Kurssi toteutetaan yhteistyössä MT-yhdistyksen kanssa. Haku viimeistään 18.2.2019 MTKL:n sivuilla. Valinnasta kurssille ilmoitetaan viimeistään 4.3. Kurssin sivu MTKL:n kurssikalenterissa: https://kurssikalenteri.mtkl.fi/KuntoutuskurssinTiedot.aspx?id=2543.

Riihimäen evl. seurakunnan ja MT-yhdistyksen yhteiset tapahtumat

Seurakunnan kanssa yhdessä järjestämme Kahvituvalla porinaryhmiä, joissa keskustellaan erilaisista aiheista. Porinaryhmäpäivät ovat maanantait 14.1., 11.2. sekä 11.3..

Ennakkotieto: Mielenterveysleiri järjestetään Hirvijärvellä 1.-3.8.. Tarkempaa tietoa myöhemmin.