kahvituvalla

Kesän 2018 ohjelmaa

Kesäretki Helsinkiin Korkeasaareen tiistaina 26.06.2018. Tarkemmat tiedot jäsenkirjeessä.

Vesijumppa (MT-yhdistyksen jäsenille maksuton), Riihimäen uimahallissa torstaisin 31.05. asti klo 11.30-12.30.

Riihimäen urheilutalon kuntosali MT-yhdistyksen jäsenten käytettävissä sunnuntaisin              klo 12.30-14.00, myös kahvituvan kesäloman aikana (21.06-29.07).

Sunnuntaisin kahden viikon välein autismin kirjon / ADHD-henkilöille suunnattu HYMY ry:n järjestämä ohjelmallinen vertaistukiryhmä 10.06. saakka. Tarkemmat tiedot ja kokoontumispäivät Web-osoitteessa https://hymyry.net/

Retket Inra-majalle heinäkuussa seuraavina keskiviikkoine: 4.7, 11.7, 18.7 ja 25.7. Maja on käytössä MT-yhdistyksen jäsenille klo 09.00-15.00. Tarkemmat tiedot jäsenkirjeessä.

Riihimäen evl. seurakunnan ja MT-yhdistyksen yhteiset tapahtumat

Päiväretki Hirvijärvelle pe 01.06.2018. Päivän omavastuuhinta 13 € sisältäen aamukahvin, lounaan, saunakäynnin, päiväkahvin ja bussikuljetuksen. Tarkemmat tiedot jäsenkirjeessä ja seurakunnan verkkosivuilla https://www.riihimaenseurakunta.fi/tule-mukaan/diakoniatyo/mielenterveystyo

Mielenterveysleiri Hirvijärvellä; 06.08-08.08.2018 (ma-ke). Leirin omavastuuhinta on 52 € Riihimäen seurakunnan jäseniltä (muilta 104 €, mikäli paikkoja) + 5 € kuljetus, jos tulet seurakunnan järjestämällä kuljetuksella. Tarkemmat tiedot jäsenkirjeessä ja seurakunnan verkkosivuilla https://www.riihimaenseurakunta.fi/tule-mukaan/diakoniatyo/mielenterveystyo

Kahvitupa on suljettu kesätauon aikana        21.06-29.07.2018