Kesä 2019

Vesijumppa (MT-yhdistyksen jäsenille maksuton), Riihimäen uimahallissa torstaisin klo 11.30-12.30. Kevään viimeinen jumppauskerta on 23.5.2019. Vetäjä Tarja Toivonen, varalla Petri Kärkkäinen. Kiinnostuneet saavat uimalakortin Raine Seliniltä.

Urheilutalon kuntosali on MT-yhdistyksen jäsenten käytettävissä sunnuntaisin klo 12.30-14.00. Omatoiminen ohjelma.

Inra-majan retket heinäkuun keskiviikkoina klo 9-15. Ilmoittautumiset kahvituvalle retkivihkoon. Ilmoitathan myös puhelinnumerosi, jotta voimme ilmoittaa mahdollisista muutoksista.

Yhdistyksen vertaistukikahvila Kahvitupa on suljettu 20.6. 2019 - 4.8. 2019.

Riihimäen evl. seurakunnan ja MT-yhdistyksen yhteiset tapahtumat

Kesäretki Janakkalan Jokimaalle keskiviikkona 5.6.2019. Matkaan lähdetään Temppelikatu 9:stä klo 9.30. Omavastuu on 13 € ja sisältää matkat, kahvit ja lounaan. Ilmoitathan erityisruokavaliosta. Kuljetus osallistujamäärän mukaan, ilmoitathan jos haluat tulla omalla autolla ja jos joku tulee kyydissäsi.

Seurakunnan MT-kesäkahvila heinäkuussa joka maanantai klo 13-15 osoitteessa Temppelikatu 11.

Mielenterveysleiri järjestetään Hirvijärvellä 1.-3.8. 2019 (to-la). Leirin omavastuu on 54 € ja kuljetus 6€, jos tulet seurakunnan järjestämällä kyydillä. Ilmoittautumiset Kahvituvalle 19.6. 2019 asti, tai seurakunnan kesäkahvilaan 22.7. 2019 asti.