Ryhmätoiminta

Kahvituvalla aloittaa elokuussa 2018 uusi toiminnallinen ryhmä!

добро пожаловать, tervetuloa!

Venäjän kielen alkeet ja kulttuuri- ryhmä alkaa kokoontua kahden viikon välein lauantaisin klo 11-12 kahvituvan kokoushuoneessa. Venäjän kielen alkeiden opettelusta kiinnostuneet MT-yhdistyksen jäsenet ovat tervetulleita ryhmään, jonka tavoitteena on olla tunnelmaltaan rento mutta myös tavoitteellinen. Jokaiselle ryhmäkerralle on jokin aiheeseen liittyvä teema. Ohjelma jaetaan osallistujille ensimmäisellä ryhmäkerralla. Venäjän kielen saloihin teidät perehdyttää jo muutaman vuoden kieltä opiskellut vertaisohjaaja Joni Koskinen. Ensimmäinen ryhmäkerta on la 04.08. Ryhmän toteuttavat Riihimäen MT-yhdistys ry ja HYMY ry yhteistyössä.

Kahvituvalla aloittaa elokuussa 2018 myös uusi musiikkiryhmä!

Ryhmässä kuunnellaan musiikkia vaihtuvin teemoin, ja jokainen osallistuja saa valita ryhmässä itselleen mieluisan kappaleen. Musiikin kuuntelun yhteydessä on mahdollista keskustella myös kappaleisiin mahdollisesti liittyvistä ajatuksista ja tunteista. Ryhmä kokoontuu kahden viikon välein lauantaisin klo 11-12. Ensimmäinen ryhmäkerta on la 11.08. Kahvituvalla on muutamia cd-levyjä, mutta jokainen osallistuja voi halutessaan tuoda itselleen mieluisen levyn. Ryhmän ohjaajana toimii vertaisohjaaja Joni Koskinen.